צילום הוא תחום מרתק מאד ולכן צעירים רבים לאחר השחרור מהצבא מעוניינים ללמוד תחום זה. מדובר בקורס מוכר ולכן אפשר להעביר למטרה זו את הפיקדון הכספי שמקבלים מהצבא.

לימודי צילום בקורס מקצועי

מי שאוהב לצלם ומצליח לצלם תמונות יפהפיות באמצעות הטלפון הסלולרי, מחליט במקרים רבים לקדם נושא זה ולהפוך אותו למקצוע. לשם כך הוא בוחר מכללה מקצועית אשר מעבירה קורסים ייחודיים ברמה גבוהה ונרשם בשלב ראשון לקורס צילום.

במהלך הקורס מכירים המשתתפים את המצלמות הקיימות, מהם החלפים הפנימיים שלהן, כיצד הן מורכבות וכיצד הן פועלות. לכל אחד מהחלקים יש תפקיד והפעלה נכונה של כל אחד מסוגי המצלמות יוביל לתוצאות נפלאות.

לימודי צילום למתחילים

במהלך הקורס הסטודנט נחשף לטכניקות צילום ייחודיות כדי לצלם נופים מרהיבים ולהעביר למי שרואה את התמונות את התוצאה במלואה שנראית כמו ציור לאור הדיוק הרב. הלימודים הם תיאורטיים ומעשיים יחד, כך שעם הזמן המיומנות של הצלם המתחיל משתפרת והוא מתמקצע בשיטות הצילום.

מי שתחום זה מרתק אותו, מחליט לאחר הקורס הבסיסי להמשיך ולהתמקצע בנושא זה ולכן הוא נרשם גם להמשך הלימודים. במסגרת קורס צילום למתקדמים הוא לומד רבדים נוספים של תחום זה.

לימודים מקצועיים למתקדמים

בקורס ההמשך מעניקים משקל רב ללימוד של צילום מוצרים. הסטודנטים לומדים כיצד להניח מוצרים שונים כמו מוצרי קוסמטיקה על השולחן ולצלם אותם מזוויות שונות. הקו המנחה הוא הצבעוניות של כל אחד מהמוצרים והרצון להבליט את מה שכתוב בו או ציור שמופיע עליו.

במקביל לכך לומדים כיצד להפעיל את הפלאש ובאילו מקרים הפעולה של הפלאש תוסיף רבות לתוצאה המצולמת. שלב נוסף הוא לימוד הצילום כאשר מניחים את המצלמה על חצובה. יש טכניקות רבות באמצעות שיטה זו לבצע צילום של נופים יפהפיים, פריטים שנמצאים במרחק רב, או במרחק קצר כדי ליצור מיקוד מקסימלי.

צילום של פורטרטים

פורטרטים הם צורך חשוב כדי לשלב תמונות באתרי האינטרנט ובעלוני מידע ולכן הצלמים לומדים כיצד לצלם את הנוכחים, מאיזו זווית על פי הכיוון שהוא הנכון ביותר לכל אדם.

כאשר מבצעים את פעולת הצילום באופן מנוסה על פי ההנחיות והנקודות המהותיות שלומדים בקורס השמיים הם הגבול והתוצאה היא תמונות מדהימות ומקצועיות.

הפעלת סטודיו צילום

אחד מהנושאים החשובים ביותר אשר נלמדים בקורס המקצועי למתקדמים הוא אופן הפעלת הסטודיו לצילום. מהם האביזרים והמשטחים שמניחים כרקע כדי ליצור תמונות מושלמות. לעיתים מדובר במשטח לבן לחלוטין, או משטח בעל הדפסים מעניינים אשר קשורים לאירוע ספציפי ועל הרקע שלו מצלמים את האנשים.

כמו כן לומדים כיצד לבצע צילומי אופנה שבהם יש להדגיש הן את הנראות והן את הלבוש של הדוגמנים והדוגמניות. לאחר תרגול מתאים בפאן התיאורטי והמעשי התוצאות הן מצוינות.

Share to Facebook Facebook Share to WhatsApp WhatsApp Share to LinkedIn LinkedIn Share to Google+ Google+