סדנת מיתוג וייחוד-'מותג מנצח'

סדנה זו נועדה לחשוף את המנהלים מקבלי ההחלטות האסטרטגיות/השיווקיות בארגון לגישות מתקדמות מתחום הפסיכולוגיה השיווקית ולעקרונות חדשים מעולמות השיווק, ובכך להקנות יסודות הכרחיים בביצוע מיתוג מוצר או מיתוג עסקי. מהלך הקורס כולל ניתוח מקרי מיתוג אמיתיים ומקנה למשתתפים כלים פשוטים ויעילים להובלת מהלכי מיתוג מוצרים חדשניים כאלו בעצמם.

פירוט הקורס

בקורס נלמד לענות על השאלות:
  • כיצד לבצע מיתוג מוצר מנצח?
  • מה עדיף :שיווק שכלי לעומת שיווק רגשי?
  • כיצד בונים 'סיפור' למותג שלי ?
  • איך למצוא את 'היהלום השיווקי' שלי?
  • כיצד לבצע מיקוד, ניתוח ובחירה של קהלי יעד?
  • אוקיינוס כחול' לעומת 'אוקיינוס אדום'- בחירות אסטרטגיות בפיתוח מוצר ומיתוג מוצרים ועסקים
  • איך לבנות חזון, מטרות ויעדים אסטרטגיים רלוונטיים? 
  • איך לבנות תכניות עבודה אופרטיביות?
  • חדשנות במיתוג מוצרים- כיצד ?

פרטים על הארגון/חברה


או צור ארגון/חברה חדשה

כתובת למשלוח החשבונית

פרטי נרשם

Share to Facebook Facebook Share to WhatsApp WhatsApp Share to LinkedIn LinkedIn Share to Google+ Google+