קורסי אנגלית עסקית - 100

קורסים באנגלית עסקית
הקורסים והסדנאות מיועדים להעשיר את העובדים ולהכין אותם לדבר ולהתכתב באנגלית עסקית

פירוט הקורס

Business English – לימוד ושיפור אנגלית עסקית
בתקופה בה חברות קטנות כגדולות נדרשות לעבודה עם דוברי שפה אנגלית, לאיכות השפה השפעה על יכולות העברת המסר, האופן בו נתפסת מקצועיות הדובר ותרומת התקשורת להצלחת העסק. אנחנו נביא אותך לרמת תקשורת מקצועית המתאימה לדרישות השוק.
לימוד אישי או בקבוצות קטנות, מורים מקצועיים, קורסים יעודיים ותמציתיים יביאו אותך לשיפור משמעותי בתקשורת אנגלית.

תקשורת טלפונית
מרבית התקשורת שלנו בשפה האנגלית מתנהלת באופן טלפוני. הקושי גדול משיחה פרונטלית מכיוון שאין לנו יכולת לשפוט את כוונת הצד השני אלא מהמילים. כאשר אלו לא ברורות הדבר יוצר קשר תקשורתי ומגבלה בניהול שוטף של העבודה. בקורס אנו עוברים על: חזרה על דקדוק בסיסי, כיצד לנהל שיחות עסקיות, קביעה של פגישות עבודה, תכנון וניהול נסיעות עסקים, פתרון בעיות הבנה, חזרה על דברים, נימוס אנגלי, מה מקובל, עבודה על ספקים ועוד.

מצגות עסקיות
הקושי בלהעביר מצגת פרונטלית יעילה מקבל משנה תוקף כאשר עושים זאת בשפה שנייה. בקורס אנו עוברים על: הכנת מצגת, העברה נכונה של חומר, שימוש בשפה מתאימה, שאלות ותשובות בסיום המצגת ועוד.

3 ימים בנסיעה עסקית
במשך 3 ימים של נסיעה עסקית זמן ויעילות הינם גורם חשוב להצלחה. כל תקלה או התעכבות יכולה לשבש לוח זמנים או לפגוע באיכות של פגישה. בקורס נעבור על: חזרה על דקדוק בסיסי, השכרת רכב, התמצאות, התנהלות בבית מלון, מסעדות, מצגת עסקית, סמול טוק, התנהלות מקובלת, תרבות מקומית ועוד.

עבודה עם לקוחות זרים
מגוון נושאים המהווים התנהלות נכונה ויעילה מול לקוחות דוברי אנגלית. הקורס כולל: חזרה על דקדוק בסיסי, הצגת עצמי והחברה, חזרה על שיחות טלפוניות וכתיבת אי מיילים, שימור לקוחות, ניהול מו"מ, ביטויים עסקיים מקובלים, הצגה ושיחה על ישראל ועוד.

במידה ואין לכם אפשרות להגיע לקורס פונטלי, ניתן לללמוד קורס אנגלית אונליין



קבלה לסדנאות מותנית בידע בסיסי של השפה.
ניתן להתאים קורס לצורכי הלקוח ולקיימו במשרדיו. כחלק מהתאמת הקורס יתקיים אבחון רמת הידע בשפה.

פרטים על הארגון/חברה


או צור ארגון/חברה חדשה

כתובת למשלוח החשבונית

פרטי נרשם

Share to Facebook Facebook Share to WhatsApp WhatsApp Share to LinkedIn LinkedIn Share to Google+ Google+