כולנו יכולים להסכים שניהול עסק מתפתח לעיתים יכול להיות קשה פי כמה מונים מניהול עסק מצליח. יכולות להיות לכך מספר סיבות, ביניהן: קושי בניהול יעיל ורווחי.

 

כדי להתגבר על הקושי הזה קיימים מספר פתרונות כמו אחזקת מנהל/ת אדמיניסטרטיבי, להיעזר ביועץ עסקי שייתן הכוונה מתאימה וכמובן שקיימת האפשרות להשתמש במערכות ERP ו- CRM.

התוכנה הנפוצה ביותר לשימוש במערכת ERP בעסקים בישראל כיום הינה תוכנת פריוריטי ובמאמר זה ניתן לכם הכוונה איפה להתחיל עם לימוד פריוריטי כדי שתוכלו לייעל את העסק שלכם עוד היום.

מה זה CRM ו-ERP?

בקצרה, מערכת CRM הינה מערכת לניהול קשרי לקוחות המציגה תמונה עדכנית על פעילות העסק כגון: מכירות, ניהול ושימור לקוחות, ניהול משימות, מלאי, הנהלת חשבונות ועוד.

מערכת ERP זו תוכנה ארגונית לניהול משאבי הארגון, ישנם קווי דמיון רבים בין שתי המערכות וגם קווי שוני אשר לא נדון בהם כעת.

אז מהי פריוריטי?

פריוריטי(priority) היא תוכנה בינלאומית אשר מספקת מערכת ERP קלה ליישום.

לחברה ישנן שלוש גרסאות עיקריות של התוכנה: פריוריטי לארגונים בינלאומיים, פריוריטי לארגונים בינוניים עד גדולים ופריוריטי זום שהיא למעשה לארגונים קטנים ומתפתחים.

החברה נחשבת בין הפופולריות והוותיקות ביותר בשוק מערכות הניהול לעסקים, ומציעה פתרונות מותאמים וגמישים לכל עסק בכל גודל, ולכן היא הנפוצה ביותר כיום מבין מערכות ה-ERP בארץ.

לימוד פריוריטי- איפה מתחילים?

על מנת ללמוד להשתמש בתוכנה, מומלץ להיעזר במישהו שמסוגל לבצע הטמעת פריוריטי כראוי ויכול להדריך את עובדי הארגון כיצד להשתמש בה.

ראשית, עליכם להגדיר במדויק באיזו קטגוריה העסק שלכם נמצא (מתפתח, קטן, בינוני, גדול או בינלאומי) ולאחר שתעשו זאת בחרו את התוכנה המתאימה לכם.

שנית, צרו קשר עם החברה על מנת לבקש מהם להגיע אליכם לעסק לבצע התקנה של התוכנה.

כעת עומדות בפניכם שתי אפשרויות: ללמוד עצמאית או להיעזר בחברה מקצועית אשר מתמחה בהטמעת התוכנה בחברה והפיכת השימוש בה ליעילה.

לימוד עצמאי

לימוד עצמאי הוא אכן אפשרי. ישנם מדריכים רבים באינטרנט ללמידה עצמאית של התוכנה, אך אם ברצונכם לייעל את העסק שלכם ולהגדיל את הרווחים עליכם לקחת את עצמכם ואת העסק שלכם ברצינות ולהזמין איש מקצוע אשר יכול לבצע את ההטמעה בעסק שלכם בצורה יעילה וברורה.

הכלל החשוב ביותר בשימוש בתוכנה הוא שאם לא כל העובדים שלכם יודעים להתממשק עם התוכנה, כאילו לא עשיתם כלום וכל ההשקעה שלכם ירדה לטמיון.

עליכם לוודא כי כל העובדים שלכם יודעים להשתמש בתוכנה כדי שהעסק שלכם באמת יוכל להתייעל ולהגדיל את הרווחים.

Share to Facebook Facebook Share to WhatsApp WhatsApp Share to LinkedIn LinkedIn Share to Google+ Google+