בחברות ובארגונים רבים, פרוייקטים מהווים חלק מרכזי שעליו מבוססת הפעילות. ניהול פרוייקט מחייב תכונות, כישורים וידע בתחומים שונים- ארגוניים, טכנולוגיים, ניהוליים ועוד. ניהול פרוייקט הוא תחום שמחייב לימוד, לימוד מעמיק, יסודי ושיטתי, המבוסס על מתודולוגיה ברורה. ניהול משימות בכלל ופרוייקטים בפרט מחייב יכולת ניהול אנשים, עבודת צוות, האצלת סמכויות וביזורן, עבודה על פי תכנית מסודרת.

אם אתם שואלים מה זה ms project, התשובה הראשונה והטבעית המתבקשת היא-כלי ניהולי אולטימטיבי לניהול פרוייקטים. קורס ניהול פרוייקטים בעזרת התוכנה מכשיר מנהלים מקצועיים, הממצים את הפוטנציאל הניהולי שלהם הודות לשימוש בתכנה ייעודית המאפשרת להם לעשות זאת באופן מהיר ויעיל.

קורס ms project בפרט וקורס מנהלי פרוייקטים בכלל מורכב משלושה מודולים המהווים חלק מובנה ובלתי נפרד ממנו:

  1. מתודולוגיית ניהול פרויקטים המבוסס על מדרך לתהליכי למידה בארגונים שונים.

  2. היכרות יסודית עם תכנת הניהול MS Project. מדריך ms project מאפשר רכישת הידע בתחום ניהול פרוייקטים ומהווה מעין תנ"ך של כלי ניהול, לרבות ניהול ושליטה בלוח זמנים.

  3. הקניית מיומנויות ניהול שונות – קורס ניהול פרוייקטים הוא המסגרת המיטבית לרכישת מיומנויות אשר מנהלי פרויקטים נדרשים להן בהתמודדותם עם מצבים שונים (ומשתנים!) ובהם, בין השאר: תמחור, עלויות, ניהול תקציב; שיתופי פעולה;  שימוש במערכות מידע; ניהול קונפליקטים, יישוב סכסוכים, יישור הדורים ועוד.

 

קורסms project  עבור הדרכות בארגונים מבוסס על תוכנה ייעודית לניהול פרוייקטים המאפשרת שליטה, פיקוח ובקרה על מכלול הפעילות המתבצעת במסגרתם: כוח אדם, הקצאת תקציבים ושימוש בהם, תכנון ושליטה על לוח זמנים. התכנה מפשטת את תהליך הניהול ומקלה על המנהלים.

תוכנת MS PROJECT – תוכנה לניהול פרויקטים, מבית חברת מייקרוסופט העולמית היא עולם ומלואו. היא מתאימה לניהול פרוייקטים בתחומים רבים מאחר שניתן לייעד ולהחיל אותה על הכלים הבסיסיים הנדרשים בתחום שבו נדרש ביצוע הפרוייקט.

קורס ניהול פרויקטים בעזרת תוכנת ms project מקנה ומנחיל לסטודנטים ידע מעמיק ויסודי בתחום ניהול פרוייקטים, תוך התנסות בו במהלך לימודיהם, הכוללת בניית תיק, ניתוח נתונים, ביצוע מעקב, שילוב פרוייקטים אחדים בו זמנית והצלבת נתונים שלהם.

קורס מנהלי פרויקטים חושף את התלמידים לשורה ארוכה של נושאים ובהם: היכרות עם מבנה התכנה, היכרות עם תחום ניהול פרוייקטים וכלים חיוניים הנדרשים בניהול, מבנה פרוייקט ומאפייניו, תכנון עלויות, הקמת מאגר נתונים ומשאבים, הגדרתם והמפתחות להקצאתם, תכנון לוחות זמנים לפרוייקט, ביצועו וחקירת הנתונים באמצעות התכנה.

היתרונות והתועלות בתכנת MS PROJECT

התכנה מאפשרת מוטת שליטה מיטבית על כל מרכיבי הפרוייקט, העובדים והשותפים לו, ספקים, לקוחות ועוד. מדובר בכלי ניהולי יעיל מן המעלה הראשונה, אשר המשתמשים בו חוסכים במשאבים היקרים ביותר: זמן, כסף ואנרגיה. שליטה ובקרה און ליין מאפשרים מקסום הפוטנציאל הגלום בתכנה מתקדמת וחדשנית זו.

הלימודים בקורס MS PROJECT מומלצים לאנשים שעיסוקם בתחום הניהול ובתכנון מסוגים שונים, והם זקוקים להעמקה ולהעשרה בתחום הפרקטיקה והניהול. קורס MS PROJECT מוצע במסלולים בסיסיים ומורחבים, המאפשרים להתוודע אל מכלול הפונקציות בה והתנסות ביישומן.

קורס זה מהווה מסגרת מסודרת ללימוד התכנה ואופן השימוש בה לצורך תכנון פרוייקטים, ניהולם ובקרתם באופן המאפשר להפיק מהם את המטרה שלשמה הם קיימים. מאחר שבשורה התחתונה תמיד מדובר בבני אדם, לימוד יסודי, מעמיק ומסודר של הפרטים הטכניים הרבים מועיל גם להפיק את המיטב מכל האנשים השותפים לפרוייקט.

כשם שחברה בתחום מסוים מציעה ללקוחותיה את כל המוצרים והשירותים שלה תחת קורת גג- פיזית ו/או וירטואלית אחת, כך, בהתאמה, תוכנה ייעודית זאת לניהול פרוייקטים: היא כוללת בתוכה את כל המרכיבים של הפרוייקט, מנגישה ומזמנת בתוכה את מכלול הפעילויות שאמורות להתבצע במסגרת הפרוייקט.

Share to Facebook Facebook Share to WhatsApp WhatsApp Share to LinkedIn LinkedIn Share to Google+ Google+